0-7

Czy chcesz opierać swoje decyzje biznesowe na własnych założeniach czy realnych potrzebach swoich klientów i klientek?

Wywiady grupowe pozwalają poznać opinie Twoich klientów/ek, insighty, sposób myślenia o produkcie.

darmowa rejestracja

wzmocnij swój zespół badań marketingowych

już dzisiaj przeprowadź swój pierwszy wywiad i skorzystaj z modułu do analiz

ZAŁOŻENIE KONTA NIC NIE KOSZTUJE

międzynarodowe opinie

Możliwość pracy na jednym projekcie badawczym pozwala na stworzenie interdyscyplinarnych zespołów badawczych. Brak potrzeby instalowania oprogramowania jest odpowiedzią na aktualne zapotrzebowanie, bowiem na pierwszym miejscu dla nas jest człowiek, jego wygoda i komfort pracy.


W wywiadach online budżet jest perspektywą, a nie uciążliwym ograniczeniem.

Rozmawiaj ze swoimi respondentami i respodentkami w ich naturalnym środowisku

Planuj badanie globalnie

Bez instalowania oprogramowania

Nie zaśmiecaj swojego i innych komputera, nie instaluj kolejnego programu na komputerze.

0-12

Ani osoby zaproszone do wywiadu, ani osoba prowadząca wywiad nie instalują programu. Potrzebne jest tylko łącze internetowe i można zaczynać. Każdy widnieje pod nickiem/ pseudonimem, który sobie wymyśli, wszyscy są więc w pełni anonimowi. Można więc liczyć na burzliwą i szczerą wymianę zdań.

bez instalacji

anonimowość

Są ludzie, którzy bez obaw rozmawiają o własnych poglądach, opiniach, doświadczeniach z użytkowaniem np. jakiś produktów. Jednak nie zawsze jest to łatwe i szczere. Każdy chce być lubiany i akceptowany, zdarza się więc, że zmieniamy zdanie aby upodobać się innym.

Online nie ma takiego problemu – nikt nikogo nie widzi, każdy jest anonimowy – więc nie ma powodów do kłamania. Czy na pewno Twoi klienci uważają, że oferowany przez Ciebie produkt jest intuicyjny, czy po prostu wstydzili się, że nie potrafią sobie poradzić z jego obsługą?

Anonimowość

Nikt nikogo nie widzi, każdy jest anonimowy

Interaktywny scenariusz

Interaktywny scenariusz to optymalizacja twojego czasu i realna pomoc w prowadzeniu wywiadu.

0-7

Przed rozpoczęciem wywiadu napisz jego scenariusz. Używaj wcześniej przygotowanych pytań zamiast wymyślać i wpisywać je w czasie wywiadu. Dzięki temu zyskasz czas na śledzenie dyskusji i reagowanie na nieprzewidziane sytuacje. Śledź postęp wywiadu na linijce czasu, a zdążysz poruszyć wszystkie zaplanowane wątki.

scenariusz

dobra cena

Wywiad fokusowy face-to-tace = catering + rekompensata kosztów dojazdu + koszty przygotowania transkrypcji + rekrutacja i gratyfikacje + wynajem sprzętu do nagrywania

Wywiad fokusowy online = rekrutacja i gratyfikacje

W cenie wywiadu wykorzystuj jaką chcesz ilość grafiki/ infografiki, filmów oraz muzyki. Zaproś tyle osób ile zdecydujesz, że będzie wartościowo dla dyskusji. Zdecyduj też jak długi ma być wywiad. My udostępniamy Ci narzędzia, Ty projektujesz i przeprowadzasz własne badanie.

Fokusy online nie są drogie

Skup się na treści, a nie na formie.