0-7

Czy chcesz opierać swoje decyzje biznesowe na własnych założeniach czy realnych potrzebach swoich klientów i klientek?

Wywiady grupowe pozwalają poznać opinie Twoich klientów/ek, insighty, sposób myślenia o produkcie.

darmowa rejestracja

wzmocnij swój zespół badań marketingowych

już dzisiaj przeprowadź swój pierwszy wywiad i skorzystaj z modułu do analiz

ZAŁOŻENIE KONTA NIC NIE KOSZTUJE

międzynarodowe opinie

System pozwala na prowadzenie wywiadów z osobami z całego świata. Możesz pracować na jednym projekcie badawczym całkowicie zdalnie, co pozwala na stworzenie interdyscyplinarnych zespołów badawczych. Nikt nic nie musi instalować na komputerze, wszystko jest łatwe i nie wymaga specjalistycznej wiedzy – dla FOCUSSONa na pierwszym miejscu jest człowiek, jego wygoda, komfort pracy i bezpieczeństwo i ochrona danych. W wywiadach online budżet jest perspektywą, a nie uciążliwym ograniczeniem.

Rozmawiaj ze swoimi respondentami i respodentkami w ich naturalnym środowisku

Pracuj z najlepszymi badaczami/czkami na świecie. Planuj badanie globalnie. Nie martw się czy ludzie przyjadą na czas i czy utkną w korkach. Wszyscy na codzień jesteśmy zalogowani do Internetu, więc to naturalne środowisko komunikacji i wyrażania opinii. Również dla Ciebie i Twojego produktu!

Bez instalowania oprogramowania

Nie zaśmiecaj swojego i innych komputera, nie instaluj kolejnego programu na komputerze.

0-12

Ani osoby zaproszone do wywiadu, ani osoba prowadząca wywiad nie musi nic sciągać na komputer. Potrzebne jest tylko łącze internetowe i można zaczynać. Każdy loguje się pod pseudonimem, więc wszyscy są w pełni anonimowi. Możesz liczyć na burzliwą i szczerą wymianę zdań!

bez instalacji

anonimowość

Są ludzie, którzy bez obaw rozmawiają o własnych poglądach, opiniach, doświadczeniach z użytkowaniem np. jakiś produktów. Jednak nie zawsze jest to łatwe i szczere. Każdy chce być lubiany i akceptowany, zdarza się więc, że zmieniamy zdanie aby upodobać się innym.

Online nie ma takiego problemu – nikt nikogo nie widzi, każdy jest anonimowy – więc nie ma powodów do kłamania. Czy na pewno Twoi klienci uważają, że oferowany przez Ciebie produkt jest intuicyjny, czy po prostu wstydzili się, że nie potrafią sobie poradzić z jego obsługą?

Anonimowość

Nikt nikogo nie widzi, każdy jest anonimowy

Interaktywny scenariusz

Interaktywny scenariusz to optymalizacja twojego czasu i realna pomoc w prowadzeniu wywiadu.

0-7

Przed rozpoczęciem wywiadu napisz jego scenariusz. Używaj wcześniej przygotowanych pytań zamiast wymyślać i wpisywać je w czasie wywiadu. Dzięki temu zyskasz czas na śledzenie dyskusji i reagowanie na nieprzewidziane sytuacje. Śledź postęp wywiadu na linijce czasu, a zdążysz poruszyć wszystkie zaplanowane wątki.

scenariusz

dobra cena

Wywiad fokusowy face-to-tace = catering + rekompensata kosztów dojazdu + koszty przygotowania transkrypcji + rekrutacja i gratyfikacje + wynajem sprzętu do nagrywania lub focusowni

Wywiad fokusowy online = rekrutacja i gratyfikacje

Wykorzystuj grafikę, filmy i muzykę wedle swoich potrzeb. Zaproś tyle osób ile zdecydujesz, że będzie wartościowo dla dyskusji. Zdecyduj jak długi ma być wywiad. Każdy wywiad jest inny i my to wiemy. FOCUSSON nie narzuca ani ograniczeń technicznych, ani tych związanych z merytoryczną formą wywiadu – to Ty projektujesz i wiesz, co powinno się znaleźć w wywiadzie, a my dostarczajmy narzędzia.

Fokusy online nie są drogie

Skup się na treści, a nie na liczeniu.